Lukijat

tiistai 21. elokuuta 2012

KK:N ILAHDUTA KORTILLA

Olen osallistunut KK:n Ilahduta kortilla haasteeseen.
Olen saanut myös kortteja, kiitos teille jotka lähetitte. Tässä kuvat korteista:


tämä kirjain oli alemmassa kortissa mukana .

Nytkin mulla on menossa yksi kortti jollekin?? mutta katsotaan kuka sen saa.
Olen eilisestä asti mehustanut marjoja. Mulla on sähkömaija ja sillä on mukava mehustaa tuolla verannalla.
Sanomalehdillä olen peittänyt laatat ettei sitten tule kenkien mukana sisälle mustia jälkiä.
Rufus on myös noukkinut ahkerasti isännän kanssa marjoja, nytkin on tuolla pensaiden seassa tutkimassa mitä löytyy, muuta kuin marjoja.
Eilisen saldo mehuista on 20 l. Nyt on valmiina jo ehkä n. 16 l. Yksi maijallinen on täysi marjoista.
Mehumaija on melko kookas mahtuu n. 1,5 sangollista kerralla. ( 8l. sankoja)
Laitan sokerin suoraan maijaan, Olen huomannut sen ettei tartte laittaa sokeria niin paljon ollenkaan kuin jos panisi vasta mehun joukkoon.
Tein mansikka-vadelma-mustikka mehua yhden maijallisen, siitä tuli valmista mehua 7 l.
Aika mietoa se on, jotenka tarttee laittaa lasilliseen paljon enemmän kuin mustav.marjamehua.
Lapsille toi ensimmäinen on varmasti mieluinen.


1 kommentti:

  1. Samoissa hommissa on täälläkin oltu ja nyt on pihan marjat mehustettu. Meillä ei monta pensasta olekaan.
    Mukavaa viikon jatkoa sinne!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !