Lukijat

maanantai 13. elokuuta 2012

VADELMASATOA !

Nukuin aamulla liian pitkään, kun tuntuu että tää päivä loppuu kesken.
Kattelin eilen Olympialaisten päätösjuhlaa aika myöhälle. Jotenka toi valvominen kostautui aamulla tai oikeastaan oli jo päivä :=) !!!
Olen perkaillut vadelmia joita mieheni sisko on mulle noukkinut. Kyllä tulee tosi hyvä sato.
Huomenna mieheni lähtee pojan luo, sinne tulee kaivinkone kaivamaan salaojaa. Hän menee siinä touhussa auttamaan.
Minä jään kotovahdiksi. Mulla on fysikaalista, ja lääkäriä. Siinä taas vierähtää mukavasti muutama päivä.
Kävin kaupassa jo tänään ettei huomenna heti hieronnan jälkeen tartte mitään kantaa.
Hartiat ja selkä odottaa jo kovasti hoitoja.
Tässä kuva osasta vadelmasadosta, sitä tuli ainakin kolmekertaa toi määrä (yhteensä).
Voipi olla että mun vadelmat on jo talvea varten kerätty.
Vadelmat ovat punaisen sekä keltaisen värisiä. Ei siis ole hillaa joukossa :=) !!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !