Lukijat

perjantai 7. syyskuuta 2012

KORTTEILUA, FYSIKAALISTA YM. MUKAVAA.

Sainpas vain yhden kortin tehdyksi tänään. En vaan ymmärrä mihinkä tää päivä taas on mennyt.
No olen minä sukkia kutonut, teen ittelleni oikein polvivillasukat, tai ostin jo uutta lankaakin että voipi olla nuo ekat menevät kenties lähetystorille myyntiin ?? Katsotaan.
Kävin ruokakaupassa ja piti taas ostaa lankaa, niinkuin ei niitä olisi mulla täällä kotona jemmassa ihaaaan tarpeeeeeksi !!
Ei tietenkään tuota väriä,,,,,muistaakseni :=) !!!
Kävin myös hierojalla, kyllä niska ja toi alaselkä olivat jumissa.
Sen siitä saa kun kutoo tai tekee kortteja. Elikkäs ei sais tehdä kumpaakaan.
No mitä mä sitten harrastaisin ??? Siinäpä propleema.
Täytyy sitä saada nauttiakin jostakin, ja sen puolen on toi hierontakin nauttimista, mutta kun tahtoo toi lomsassa oleva kortti vinkua liikaa :=( :=( !!!!
Tässä minun valmis korttini:
Väritin puu derwenteillä välillä, elikkäs käytin vesisivellintä.


Kuvaa ei ole kun hävisi kuvatilan loputtua :=( !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !