Lukijat

tiistai 27. marraskuuta 2012

BLOGILASKURI, KOKEILUA JA TAAS KOKEILUA.

En tiedä mitä täältä pian löydänkään.??
Lukija/kävijä laskurin panin, niin tuli tommonen kummallinen juttu??
En kyllä tiedä saako kukaan tosta selvää, vai enkö minä osaa käyttää. Kyllä se vanhempi oli parempi.
Siinä näkyi vain yksi laskuri.
Olen yrittänyt hakea laskuria googlettamalla, mutta monesta sivusta on lähtenyt kuvat ja yleensä sinne sivustoille ei pääse.
Jotkut ovat englannin kielellä, jota en niin hyvin hallitse että voisin ohjeen mukaan laittaa laskuria.

TIETÄÄKÖ kukaan teistä mistä löytäisin hyvän ja helpon laskurin.
Olisiko kellään antaa klinkkiä ja vinkkiä :=) ??!!

Tänään oli tämän vuoden viimeinen vesijumppa. Tosin vielä ensi tiistaina on sellanen lyhennetty, mutta en pääse mukaan. Siitä seuraavana tiistaina olis ns. vapaaehtoinen, ilman ohjaajaa.
Voipi olla etten mene, jos kuitenkin siellä ei sitten jumpasta tulis mitään. Niin hyöty olis plus.-miinus nolla.

Jumppaan mielummin kotona oman jumppani, joka kestää tunnin. Sitä olen jo harrastanut useamman kuukauden, vähän vailla vuosi kun selkäleikkauksen jälkeen sain ruveta kunnolla tekemään ääriliikkeitä.

Nyt minulla on jo puntit mukana jumpassa. Olen kokenut että siitä on todella hyötyä.
Pääsen jotenkin paremmin liikkeelle, ja kankeus häviää pois.

Edelleen on harmaa keli, vielä ei meillä näy lunta. Mutta katsotaan jospa sitä alkais lupausten mukaan tulemaan jo ke-to maissa ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !