Lukijat

perjantai 15. helmikuuta 2013

LOPPUVIIKON KUULUMISET !

Olin päivällä hierojalla. Voi mikä ihanuus,,,,kyllä teki hyvää !!

On tässä jo muutaman yön nukkunut huonosti, kun käsi on olkapäästä kipee, enkä löydä sille hyvää asentoa.

Eilen niska ja käsi vasemmalta puolelta oli ihan jumissa ja särky sen mukaista.
Yritin nukkua, vaihdoin asentoa 56 kertaa,,, vähintään !!!

Olkapäätä särki ja niska oli ihan puuduksissa ja kinnas, nuku siinä sitten !!!

Tein kaikki liikkeet mitkä osasin, ja ilman ettei isäntä herännyt. Jotenka en mitään huitomisliikkeitä alkanut tekemään. Olis vielä kumppani saanut nyrkistä päähänsä.

Jossakin kolmen tietämissä, keksin eriskummallisen asennon jossa sain venytetyksi kaulan sivua sekä olkapäätäni. Viimein se auttoi ja nukahdin.
Tietysti yhdeksältä olisin vielä nukkunut kun kello herätti mut.

Ei kuin pystyyn, että ehti tehdä aamutoimet ja sitten auton nokka kohti hierojaa.
Vitsi kun olin odotellut tätä päivää !!

Kotiin kun pääsin, oli niiiiiiin ihana olla, ei kinnannut eikä särkenyt :=) :=) !!!

Päiväkahvit juotuani, lähdin Rufuksen kanssa lenkille. Samalla koulutin sitä, elikkäs mulla oli namipussi taskussani. Kun se uskoi komennus-sanan, niin palkaksi se sai namia.

Isäntä toi sen keskikaupungilta, kolmen pussin verran. Jotenka nyt mun kelpaa opettaa sitä=koirulia, ja Rufuksen on mukava totella, kun palkinto odottaa :=) !!!

Yhdet sukat olen saanut tehdyksi, kenties johtunee toi käsijuttu kutomisesta, mutta kun on niiin hauska ja mukava tehdä käsillään jotakin.

Korttienteko on jäänyt vähiin, kun olen koneella, niin selkä ei sitten tahdo jaksaa olla enään korttitekoasennossa :=) !!

Lehtien lukemistakin olis jemmassa, mitenkähän sekin on niin hidasta, lukutaito pitäis kyllä olla kunnossa.
Ettei se siitä johdu :=( ??? mistähän ????


1 kommentti:

  1. Hyvä kun sait hierojalta apua! Kauniit sukatkin olet saanut aikaiseksi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !