Lukijat

maanantai 1. huhtikuuta 2013

APRILLIPÄIVÄ, MUTTA TÄÄ EI OLE SELLAISTA!

Tänään on sitten aprillipäivä.
Isäntä yritti aprillata mua tälläsellä jutulla:
Kato, kato, tuohon puuhun on menossa orava, ei se taitaakin mennä linnunpönttöön !!
Mä katselin, ja sanoin: Ettei toi mikään orava ole, sehän on TIKKA !!!!

Meni muutama tunti, niin se taas käski kattoa sitä oravaa,,,, mä sanoin: Älä höpötä, tänään on aprillipäivä.

Sitä nauratti, kun ensimmäinen oravajuttu pilas se TIKKA,,, mähän katoin ja se olis menny ihan täydestä muhun.
Päivemmällä mä olin Facessa, ja siellä joku kerto näitä aprillijuttuja. Ja siitähän mä muistin että
tänään on eka päivä huhtikuuta.

Isäntää harmitti kun se TIKKA pilas hyvän jutun :) :) !!
Mitenkä se Tikka siihen osuikin niin hyvään aikaan ??? mun onneksi !

Olen saanut täältä työhuoneesta ison avohyllyn pois. Kyllä se painoi, vaikka me yhdessä sitä maton kanssa hinattiin ulos.

En ole vielä oikein saanut kuntoon/järjestänyt tätä huonetta. Katselen mihinkä mä näitä romppeita laittelen, missä olis hyvä paikka niille.

Samalla mä siivosin loputkin huoneet, tuli tehtyä pääsiäissiivot vähän jälkikäteen !!!

Pitäis mennä laittamaan ittellensä jotakin murkinaa. Isäntä söi, kävi saunassa ja meni iltatirsoille,
kun on menossa yövuoroihin (4) Sitten sillä onkin eläkeputkivuoro seuraavaksi.

Kevät on luultavasti jo pitkällä kun seuraavan kerran noitten öitten jälkeen menee töihin.

Siitä sitten alkaa ton autotalli/katoksen purku, (osaksi) ja seinät nostetaan ja katto ylemmäs, tuleepi
vähän korkeampi rakennus.
Laittelen kuvia, kun on ajankohtainen !

Pitänee lopettaa täällä koneella oleminen, kramppaa toi selkä taas aika pahasti.
Eikuin lepuuttamaan sitä hyvälle tuolille ja vaikka kudin käteen, ja ensiksi se ruokalautanen :) !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !