Lukijat

torstai 4. huhtikuuta 2013

LENKKEILYÄ, KORTTIEN VALMISTUMISTA !

Olen käynyt jo muutamia viikkoja kävelylenkillä, lähinnä Rufuksen kanssa.

Nyt olen ottanut suunnaksi keskusta, koska meidän tie on kuraisessa kunnossa, jossa ei tee mieli kävellä.
Tosin kun menen tuonne cityyn :) :) !! on Rufus oltava fleksissä kiinni.

Eilen kävin yksin reippaasti kävellen, mutta tänään oli kumman vaisua mun kävely.

Aluksi kiristi kengännauha, ei muuta kuin pylly pystyyn ja löysentämään nauhaa.

Hetken kävelin, niin rupes kantapäässä sekä vasemman jalan keskivarpaassa tuntumaan kipeeltä.
Yritin kävellä, mutta aina vain kipu tuntui kamalalta.

Taas kerran pysähdys, pylly pystyyn.....ja lenkkari jalasta pois !!! Taiteilemalla sain yhden pikkusukan pois jalasta.
Jatkoin matkaani, mutta vähän piti lyhentää lenkkiä, koska pelkäsin etten pysty kävelemään kotiin.

Olis se ollut aika noloa soittaa isännän hakee mut :) :) !!!

Pääsin kuin pääsinkin kotiin. Sukat jalasta pois, ja kas kas... sielläpä verinen varvas nökötti !

Rakkohan se siinä, joka oli puhjennut ja vuotanut  verta,,,, ettei kumma kun sattui.

Suihkun kautta varvasta hoitamaan, ja laastaria veriseen kohtaan. Pitänee ostaa huomenna niitä hyviä rakkolaastareita. Ainakin niitä on kehuttu, mulla ei ole kokemusta niistä.

Jotenka näin sitten tämäkin päivä on pian pulkassa, ei muuta kuin kudin käteen ja kattomaan ; Selviytyjiä !

Olen saanut korttikoppaan muutaman kortin tehdyksi:





2 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista varpaalle!
    Kauniita kortteja.. kaikki:)

    VastaaPoista
  2. Voi että se osaakin olla kipee. Muutama vuosi sitten kävelin lähikauppaan ( 11km) ja mennessä jo varvas alkoi kipuilla. Pois päin tullessa naapuri pyysi kyytiin parin kilsan jälkeen ja muuten kelpasi autokyyti. Viimeinen kilsa naapurista kotiin olin muuten aika tuskaista verta vuotavan varpaan kanssa. En muuten enää kävele lähikauppaan, vaan ajan ihan vaan autolla ;)
    Mukavaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !