Lukijat

keskiviikko 18. marraskuuta 2015

AIKA VIERII JA KIERII, MINNE SE MENEE ???

Noinhan sen on todettava. Minne se menee.....kohti joulua.
Vaikka mulle joulu on mukavaa aikaa en ota mitään ns. siivous stressiä itselleni.
Pesen ja siivoan kaapit kun siltä tuntuu elikkäs viitsii ja on inspistä.

En tiedä nykyään sitä tuntuu että on melko harvoin toi inspis !!!!

Joulupukin pussia olen yrittänyt täyttää sukilla, millään ei vaan tahdo täyttyä ;) ;) !!!???

On mulla muutamat tulleet valmiiksi, kuvaa myöhemmin.

Joulukortteja olen omasta mielestäni tehnyt jo tarpeeksi, katsotaaan riittääkö, kun rupean niitä kirjoittamaan.

Tein pari kortti muitakin esim. synttäreille.


En tiedä onko sopivia kun niitä jollekin lähettää. Minusta ainakin joskus tuntuu ettei yhtäkään sopivaa korttia oo jemmassa !!!

Vihdoin ja viimein isäntä ehti laittaa meidän lastenlasten 1.v. kuvat seinälle.
Tuossa yläpuolella on lauta jossa kaksi sydäntä kiinni. Ostin sen käsityömessuilta.
Tosin se ei oikein näy hyvin kuvassa.
Laitettiin muutama taulukin eripaikkaan, toin yhden isomman taulun varastosta pois. Se on ollut muutaman vuoden siellä levossa.
Vaihteeksi tuntuu kuin olisi uusi taulu :) :)
Yölampetit vaihdettiin, ne kuuluvat kruunuun joka on makuuhuoneessa.
Vanhat lamput olivat ns. lukulamppuja, niitä emme kumpikaan tartte, kun emme lue enään sängyssä.
Mun silmäni ei kestä selinmakuulta lukua, kuivuvat liikaa.

Mulla tässä pari viikkoa sitten possahti imuri rikki. Moottori hajosi ja käry oli aika katkuinen, !!!
Soittelin Hesaan huoltoon, he sanoivat että ovat lähettäneet sen takaisin kauppaan.
Vaikka piti tulla mulle suoraan kotiin.
Onneksi se on nyt postissa, ehkä haen sen huomenna sieltä.
Pelkäsin että toi postin lakko sekoittaa koko jutun. Rocherilta tilasin pariin kertaan tavaraa, lähetin ne samana päivänä. Eka paketti on tullut jo viikko sitten, toista ei kuulu ???
Jääköhän se lakon allE ???

Meillä posti onneksi on kaupan yhteydessä, tavaran sieltä saa, mutta eteenpäin ei lähde jos posti alkaa lakkoilemaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !