Lukijat

perjantai 18. maaliskuuta 2016

LONKKAVAIVAINEN, MUTTA KUITENKIN VALMISTUI JOTAKIN !!!

Oon käynyt vasemman lonkkani takia lääkärissä. Sitä on särkenyt ja kävely on ollut huonoa.

Nyt tuli toukokuun alkuun erikoisortopedin aika.

Ei oikein tahdo onnistua kävely, vesijumppa, istuminen, ei minkäänlainen rasitus...tulee niin kipeeksi.
Tänäänkin olen ottanut jo kolme särkytablettia ja nytkin istun pöytäni ääressä toisella kankkusella.
Helpottaa vähäsen,ajattelin kirjoitella tänne muutaman rivin.

Tuossa olen jotakin näperrellyt, laittanut ruokaa ja putsannut sen jälkeisen sotkun.
No eipä siitä paljon tullut kun kahdelle vain laittaa.

Laittelen korteista kuvat,  jotka sain viimein ja vihdoin valmiiksi.

Tässä ei ole kuvaa ollenkaan. Yritin tehdä ns. kukka-asetelman, no eipä siitä kovin hääppöinen tullut.

Tämä on siitä uudesta Artin leimasta. Tein tässä pienen jipon, peitin yhden tädeistä tolla kulmapaperilla, sille tuli rumat punaiset huulet, häivytin naisen jo menemään ovesta sisälle :) :)

Tämän ostin uudesta Sinopeerista, siis ton leiman. Leimassa oli mukana jalkapallo, perhonen,leppäkerttu, kärpänen, jätsi-leimat.  Toi poika mua viehätti eniten.
Minusta Sinoperi oli aika kallis paikka, paljon oli puutoksia, mitä minä olisin tarvinnut.
Mm. ei korttipohja+kuori pakkauksia, niitä 50 kpl. Mutta oli kiva tutustua uuteen askartelukauppaan. Kyllä minä sinne toistekkin poikkean.

Ei muuta kuin hyvää viikonloppua teille kaikille. Nyt menen huiloottamaan tota kinttuani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !