Lukijat

perjantai 27. toukokuuta 2016

JOTAKIN UUTTA ITSELLENI, MUTTA VANHAKIN KÄY.

Jokin aika sitten ajattelin tai oikeastaan innostuin tunikoista.
Totesin että ne ovat kivan pituisia tällaiselle tömppäjalalle kuin minäkin olen.

Muistelen samalla nuoruuttani, silloihan tulivat muotiin housupuvut sekä tunikat.

Kyllä olin polleeta kun sain mennä koulun kevät juhliin uudella housupuvullani.

Koskahan oikeastaan ne tulevat taasen muotiin, tai voihan niitä jo pitää jos vaikka teettää housut, topin ja takin niin siinähän se housupuku on.

Oikeastaan ei aivan noin ollut ennen, oli housut ja tunikan mallinen takki/jakku. Alla ei ollut mitään toppia, takki oli joko pitkähihainen tai lyhythihainen, oliko kesä vai talvi !!!

Tässä teille näytille mun tunikastani, johon ihastuin tässä loppu keväästä.

Siinä on kätevät käännettävät hihat, sopii käytettäväksi kylmällä tai lämpöisellä ilmalla.
Tuon huivin ostin myöskin sekä lasihelmet samalla kertaa:
tässä hiha taitettuna

kolmenkertaiset lasista tehdyt helmet. Melko painavat ovat. Väri on lila, kimaltavat pikkasen.

Samasta kaupasta ostin monikäyttöisen tunikan, kuva ei anna oikeaa kuvaa, mutta yritän selventää tekstillä
tässä on ns. lepakkohihat.

lähikuva hihasta

tunikan edusta on kuvio-ommeltu näin, ja siinä on nauhat, jotenka se on tavallaan tyköistuva, mutta hihat hävittävät kivasti kropan vaikeat paikat :)

Tämän puuvilla hameen ostin jo aiemmin, tosin en ole sitä pitänyt yhtään. Tätäkin voi pitää leggisten kanssa tai pitkien housujen kera, tai vain hameena. Materiaalina toi puuvilla on kesällä mukava.
Kuvasin vain ton edustan, hame jatkuu normaalina noin polveen asti.

Tähän tunikaan ihastuin, välkehtivän kuvan takia. Minä olen bling bling ihminen edelleen vaikka vuosia on kertynyt lisää, mutta kait sitä tässäkin ikää voi blingitä :) :)

Tätä olen pitänyt paksujen sukkahousujen tai leggisten kera.

Edessä on iso perhoskuva. bling, bling....


Näitä koruja käytän silloin tällöin, nämä kaksi ovat Kalevan koruista Helinä ja Kielo.
Tuosta ekasta on myös rannevitja, joka näkyy korvisten takana.

Korviksilla on pieni tarina. Kävin päiväkirurgiassa pienellä leikkauksella, mutta jouduin olemaan kuitenkin useamman tunnin osastolla, koska migreeni iski aika voimakkaasti minuun.
Olin jotenkin ihan pökkyrässä, kun taksi haki minut.
Kotiin päästyäni, huomasin että korvikset jäivät pöydälle sairaalaan. Soitin sinne heti ja niitä ei löytynyt ollenkaan. Päättelin että olin epähuomiossa pökerryksissäni laittanut papereiden kanssa ne varmasti roskiin.
En nyt oikein usko että siivooja tai hoitaja olisi ne pöllinyt itselleen.
Mua harmitti tosi tosi paljon. Kun toivuin leikkauksesta niin heti lähdin ostamaan uusia tilalle. Nyt ovat säilyneet, ja opetus oli...älä koskaan ota mitään arvokasta sairaalaan mukaan, mielummin ei koruja ollenkaan.


tästä Kielosarjasta ei ole rannevitjaa, enkä tiedä onko sitä olemassakaan, en ole katsellut kaupoista sitä.

Tässä on rannevitja+korvikset joista myös tykkään, kaulakoruna käytän sellaista palloa joissa on upotettu noita strasseja samoin kuin korviksissa.

Minä olen aika innokas käyttämään koruja, olen ollut jo ihan pienestä asti. Eikä se vieläkään ole loppunut. Toiset pitävät ja toiset eivät, jokainen taaplaa tyylillään :)

Paperellesta tuli muutama IBFS-leimoja, minusta ne olivat kivoja.





Näissä oli toisissa tekstit. Pitäisi innostua, tai innostusta mulla on, tekemään kortteja näistä. Mutta selkä taitaa olla nyt levon kannalla.
Taitaa olla ruoka kypsää, ei muuta kuin syömään !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !