Lukijat

keskiviikko 2. marraskuuta 2016

TULIPA TAAS LÄHETYS.






Tässä taannoin päätin tilata taas Kiinasta vähän pikku tavaraa.

Mä käytän ns. kynää kun naputtelen IPädiäni tai puhelinta.
Kynä on tarkempi kuin minun sormeni.






Tilasin tämän lyhkäisen version puhelimeen.






Onneksi tilasin vähän pidemmän ja kaposemman.
Mahtuu hyvin ton kuoren sisälle ja silti vielä kiinni.




Mun huonoksi onneksi se putosi rollaattorin päältä lattialle,
siis koko puhelin, ja ton kynä pidike meni poikki.
Osa päästä jäi puhelimen nappikuulokkeen reikään.
No sielläpä se on vielä tänä päivänä.
Laitoin ton kynän vain ns. korttitaskuun, ja hyvin on pysynyt
mukana, ja läppä menee kiinni.




Näitä ostin viisi kipaletta, on varaa ton kumipään kulua.
Mä pelaan IPädillä, käytän siihenkin tätä kynää.

Muuten mun pelini ovat ns. yksin pelaamista. En pelaa ketään
toista henkilöä vasten. No tietenkin pelaan koneen antamaa
aikaan vasten.

Mä latasin jonkun joulupelin viime joulun alla, vielä en ole päässyt
kuin 16 kenttää läpi.
No enhän mä pelaa kuin jonkin aikaa, sitten kyllästyttää.
Enpä ole onneksi jäänyt koukkuun :) :)








Nää kynät olivat jänniä, oli myös kuulakynä samassa jutussa.
En ole käyttänyt näitäkään yhtään vielä.





Tän kynän ostin kokeeksi, minkälainen on käteen ?
Siinä on ohuempi kohta tossa keskellä.




Kokeilemati on vieläkin, siis en tiedä onko sormille hyvä ?





Pitihän mun ostaa violetti kello yhden tunikan värin mukaan.

Postikulut olivat nolla, eikä tarvinnut maksaa tulliakaan,
kun kokonaiskulut olivat alle 22 euroa.

On se vaan kumma kun Kiinasta asti postarit ovat nolla.

Kaikki mitä olen ostanut, ovat tulleet hyvin perille ja ehjänä, eikä ole kestänyt kovin kauaakaan.

Toista oli, kun tilasin askartelutarvikkeita GE-WE hoppusta Hollannista.
Tilauksen tein 17.8-16 ja maksoin Sepa maksulla.
Laitoin s.postia ja kopion maksusta.
Niitä tavaroita ei ole vieläkään näkynyt ??

Arvatkaa vaan kuinka monta kertaa olen lähettänyt sinne s.postia.
Välillä vastaus tullut, välillä ei korvia klopsauteta kun olen viestittänyt niille.

Kaksi kertaa on ilmoitettu, että on lähetetty tai on postissa.
En tiedä mitä teen, jos ne ei tule ???

Olisi kannattanut maksaa Visalla, siinähän on se ominaisuus, että saa rahat takaisin jos tavarat eivät tule.

Sitä vain mietin millä mä sen todistan etten ole saanut niitä ?

Jotenkin muistelen tilanneeni ennekin tuolta firmalta, sama juttu.
Tuli kun aikani kinusin.

Nyt tuossa paketissa piti olla joulukorttivärkkejä.
Jos joskus saan, niin ensi vuodeksi jäävät, olen tehnyt kaikki
kortit jo.

Onko kellään korttiaskartelijalla käynyt samoin ton firman kanssa ?
Onko kellään neuvoa mitä teen ??

 

7 kommenttia:

  1. Nyt liikutaan minulle aivan vieraalla maaperällä. En osaa neuvoa, voin vain toivoa, että saat tilaamasi tuotteet. Tuo Kiinan edullisuus ja postikuluttomuus on jännä juttu. Sinulle on postia ... Hyvää yötä

    VastaaPoista
  2. Laita samaa viestiä niin monta kertaa, että siihen vastataan. Sano, että haluat rahat takaisin jos tavaear eivät kerta tule sinulle. Tsemppiä taistoon!

    VastaaPoista
  3. Olet saanut taas paljon tavaraa edullisesti Kiinasta. Mieskin tilaa sieltä paljon elektroniikkajuttuja ja aina ovat tulleet perille. Toivotaan, että myös Hollannin tilaus tulisi jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
  4. Minä en onnekseni pääse "kiinan markkinoille", lähtisi tilaukset ns. lapasesta :D Harmi kun tilaus jää tulematta, eikö sinne ole kaupan perumisoikeutta. Toivottavasti saat tavarasi tai rahasi takaisin :)

    VastaaPoista
  5. Kivoja kyniä!
    Toivottavasti saat tavarat sieltä toisesta paikkaa!
    Ei kyllä mikään tilaus noin kauaa kestä!
    Mukavaa torstai päivää sinne!❤️

    VastaaPoista
  6. Kiinasta meidän isäntä on minulle tilannut ja myös jenkeistä ja hyvin on tullut. Paypalin kautta maksu ja saat rahat takaisin, ellei tavara tule. Tuo Hollannin tilaus on harmillinen. Eihän sille ole mitään tehtävissä, ellei niitä tule, niin ei tule. Liisa

    VastaaPoista
  7. Kivat kynät.
    Toivottavasti ne tavarat tulee...vähän vierasta tuo touhu minulle...en osaa oikein auttaa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !